Ismét nem volt unalmas!

 2012.04.07. 12:49

 Arra azért nem lehet panaszom, hogy itt unalmasak a napjaim. Elősször is bemutatnám a két főbérlőt akik (persze) magyarok. ZS, aki egy halál normális ember lenne, ha párja K nem dobott volna rá egy jólirányzott lasszót és nem húzott volna rajta azzal a szent lendülettel egy nagyot, aminek következtében valószínűsíthetően egész életére egy kattant, házisárkány karmai közé keveredett. 

Tehát a Zs-vel való előzetes egyeztetés után, (miszerint én mindenki beleegyezésével beköltözöm Marciékhoz) mondta, hogy nincs ezzel semmi gond simán benne van csak még meg kell beszélnie párjával de simán  működni fog.

Így Marcival való önéletrajz szóró túrám után lelkesen felbuzdulva mentem fel a lakásra  és szóltam nekik, hogy akkor dumáljunk. Mire is pofán vágott a felismerés, hogy a már említett házisárkány nem igazán egyezik bele az egészbe, mert  ő nem akar tömegszállást csinálni a teszem hozzá 7 főre tervezett 8 fővel lakott házból, mert ez egy  rendes ház és a helyi önkormányzat felé sem működne a dolog. (ha a helyi önkormányzat/ingatlan ügynökség tudna róla, hogy 8an laknak a házban ez a ház már nem igazán lenne kiadó semmilyen szinten).

Továbbá hozzátették, hogy az a szoba  nagyon szűkös 3 emberre (kérdem én ők azt hol nem szarják le, de mind1) és csak egy zuhanyzó van ennyi emberre ami nagyon kevés. (az emeleten van egy zuhanyzó amit ketten használnak)

Szóval összevissza beszélnek, amiből többek között az is kiderült, hogy a mondanivalójuk fő mozgatórugója (természetesen) nem a tömeg szállás, hanem az, ha én beköltözöm a hisztis nőszemély ragaszkodni fog ahhoz hogy kevesebbet fizessen. ( Marci kérdése erre: és ha én adok neki heti 20 fontot akkor csönd lesz? mire nagy gondolkodás; "ez még működhet  is, de nem ááá az nem jó" :)))) ennyit róluk) 

Végül a közel egy órás beszélgetésnek az lett a vége h sikerült még 2 hét maradást kialkudni, és az anyagiakat majd rendezzük holnap, mert ők költöznek vissza Magyarországra életük legnagyobb bizniszét végrehajtani (Orbánt majd úgyis eltakarítják onnan-mondta K)

Reggel újjabb pofon: K közli h nah akkkor Pénteken Hinauf, 50 fontot ide az eddigi tartózkodásig  és kezit csókolom. Én már meg sem lepődtem kezébe nyomtam  az 50est és el is húztam a belem  még mielőtt meggondolatlanul cselekednék és el találnám küldeni melegebb éghajlatra...

Ennyit az elmúlt történésekről ma este Camden town kvázi vigalmi negyed, új ismerősök új lehetőségek, addig is továbbra is Peace, love, unity.....

A bejegyzés trackback címe:

https://racsnigoestolondon.blog.hu/api/trackback/id/tr904369541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása