London Baby!

 2012.04.05. 17:40

Nah hát reggel fél7kor felszállt az a fránya ryanair(székek nem hátra dőlnek hanem előre tehát igazi hamisítatlan fapad)! Kevesebb lettem egy jó hazai piros arannyal és egy fokhagymakrémmel amit azt hittem majd felvihetek a gépre, de kiderült h ezek alapvető összetevői egy különösen veszélyes bombának, így vissza kellett szolgáltatnom őket drága szüleimnek ( de legalább nem a kukában landoltak).

Leszálltam itteni idő szerint reggel 8kor (-1 óra). Irány Marci barátom munkahelye ahol egy gyors trécselés után egy angol Iphonenak köszönhetően sikerült eljutnom az egyes számú szállásra, amiről még gyorsan kiderült, hogy nem időzhetek sokáig, mert ahhoz hogy beköltözzek az ottani összes lakó hozzájárulása szükségeltetik (közös fürdő, közös konyha és szobák mint egy nagy család :P) csakhogy az egyik (persze) magyar lány nem tetszését fejezte ki ezzel kapcsolatban: "vagyunk már így is elegen". Magyarország én így szeretlek!

Így a következő reggel átköltöztem a főbérlő házához 3 utcára az előző címtől, ahol is csak szombat reggelig maradhatok, mert jön vissza a szoba igazi lakója aki csak elment szabadságra. Én ezért egy matracon fekszem egy ágy mellett mert az ágyat nyílván nem piszkolhatom be habtestemmel. :D

Másnap elmentünk Marci barátjával Pistával, Proof of address-t (lakcímigazoló) intézni, ami a magyar helyzettel ellentétben egy 20 perces procedúra. -1 magyar jogsi, -1 magyar személyi: lenyúlják és majd küldik a brit jogsival, ami itt a lakcím igazolásra használatos. 

Pista felvilágosított, amúgy h itt semmi értelme magaddal hordanod a papírjaid minden bemondásra történik. Belekóstoltam az itteni metróhelyzetbe is, hát hogy is mondjam csak a 4es metró "sokkal jobb"....

Másnap vagyis ma vettem egy feltöltős sim kártyát, mert telefont kaptam Pistának hála és elintéztem a nemzetközi biztosítási számot, ami azt jelenti h kaptam április 16-ára egy időpontot ahol meg kell jelenjek egy interjún és megkapom a kártyát.

A lakással kapcsolatban még nem tudok sajna sokkal többet, az a terv, hogy a már említett magyar csajt Marciéknál megdumáljuk hogy egy kicsit legyen engedékenyebb, hiszen senki más nem ellenkezik az ellen, hogy én ott legyek csak ő, azt pedig mégse akarhatja, hogy a Temze parton aludjak.... :((( :D :D Marci mondta, hogyha még mindig ellenkezik akkor megfenyegeti, h egész álló nap egy száll töcsben fog előtte flangálni... :D

Holnaptól Bank holliday, ami munkaszüneti nap a hétfővel együtt, úgyhogy szerintem kicsit nyakamba veszem a várost és már angol számmal ellátott önéletrajzzal házalok a helyeken és meggyőzöm őket h én vok életük legjobb alkalmazottja.... addig is mindenkinek minden jót! Peace, love, unity!

A bejegyzés trackback címe:

https://racsnigoestolondon.blog.hu/api/trackback/id/tr314365994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása