Hol is folytassam?

 2012.05.15. 19:42

Mivel mostanában sok minden nem történik, ami annyira említésre méltó lenne ezért úgy döntöttem át fogok térni egy kicsivel másabb szerkezetű blogolásra, amiben inkább a kisebb velem vagy másokkal megtörtént eseményeket is megosztom veletek. Előtte azonban még el kell meséljem, hogy egy pár napja felröppent annak a lehetősége is, hogy összeköltözöm Marciékkal, mert a náluk lakó hölgy, aki egyébként az érkezésemkor nem tetszését fejezte ki jövetelemmel kapcsolatban, most kiderült, hogy megelégelte itt tartózkodását és hazamegy és felköltözik Budapestre ahol szerencsét próbál. Így a megüresedő szoba hallatára megbeszéltük a főbérlővel, hogy én pályáznék a szobára, aki persze örülve annak, hogy nem kell kiadatlanul tartani a szobát egyből bele is egyezett.

Én fel is mondtam mostani Wembley-ben lévő ágyamat és elkezdtem összepakolni. Amikor eljött a költözés napja taxiba kényszerülve (mivel rohadt sok cuccom volt) átutaztam Marciékhoz becuccoltam és leülök az ebédlőasztalhoz egy kicsit megpihenni, mire a hölgyike mosolyogva tágra nyílt szemekkel közli, hogy neki valamit el kell mondania, miszerint meggondolta magát és mégis csak maradna és megbeszélte a főbérlővel is úgyhogy tökjó....

Én elősször köpni-nyelni nem tudtam és azt hittem hogy viccelődik velem mire "megkért", hogy én most nehogy azt higyjem, hogy ő eddig nem szólt nekem csak ő most gondolta meg magát, mert az egyik lakótársa behatóbban megismerte és egyből ki is bontakozott az évezred románca. Részemről persze egyből telefon a másik főbérlőnek, akitől 2 órával azelőtt kaptam vissza a depozitomat, hogy esetleg lehetne-e még visszacsinálni a dolgokat (szerencsére lehetett) és visszataxiztam Wembleybe.

Komolyan mondom csak röhögni tudok már az itteni embereken. 

A melóban kezdi átvenni az uralmat rajtam a rutinos cselekvés és már csak néhányszor öntöm magamra a bödön tejeket. És eddig csak egyszer tudtak átverni egy hamis húszassal... :D A napi rutin a következő általában: felkelek átmászok a szobában harmadikként hirtelen beköltöző emberen, aki a földön alszik, majd felszállok az itt a házban lakók által csak fegyencjáratként emlegetett 18as buszra, ami az egyes zónába szállítja a külső olcsóbb területeken élő jómunkás (zömmel magyar, indiai, lengyel és román) embereket. 4 nappal ezelőtt például egy lengyel babakocsis kismama összebalhézott egy feka babakocsis kismamával, hogy  az miért nem tolja arrébb a kocsit ("you fucking polish bitch, go back to Poland and learn some manners, because we've got manners here" felkiáltással) a vezető meg csak leállította motort a megállóban és megvárta míg azok 20 perc alatt leszájkaratézik a konfliktust... :D Csodálatos -mondtam magamban- :)

BMW 330 - Impulzus "vásárlás"

A Marci meg a Pista ("az autószerelő és a tűzszerész") fizetést kaptak ezen felbuzdulva kitalálták, hogy nekik azonnal venniük kell egy BMW-t mert a motor az itt mégse játszik, hiszen ki a halál akar szakadó esőben motorozni itt meg ugybebár, néha még a nap is kisüt... :D

Nah szóval én is csatlakoztam hozzájuk ezen a túrán, meg is érkeztünk a kiszemelt kocsi autókereskedésébe ahol megláttuk az autót, amelyen elsőre feltűnt, hogy a visszapillantó borítása az egyik oldalon erősen le lett verve, mire a szimpatikus indiai kolléga közölte, hogy azzal nincsen semmi gond van ott a kereskedésben még ilyen BMW majd arról átpattintják. A pótkerék hiányára egy laza "sometimes it comes with it, sometimes it not" volt a válasz, majd a tesztvezetés után Marcinak még a "very great engine, you can make cirles on the tarmac" (jó motor köröket égethetsz vele a betonba) hosszan kidolgozott marketing mondattal szinte már el is adta a kocsit, amikor Marci megkérdezte, hogy milyen hitel konstrukciók vannak az autóra, amire a indiainak elkerekedett a szeme ("finance??? for this car???") és tudtunkra adta, hogy 2004 előtt nem vállalnak hitelt autóra... Így a szakadó esőben gyalogoltunk vissza fél órát :D fucking brittish weather...

A heti beosztásom elég érdekesen alakult, holnap például reggel 6re mek és fél10kor végzek, úgyhogy a kimosott ágynemű és törülköző a 3szori elázás után nem is tudom, hogy fog megszáradni... Ígérem próbálok többet jelentkezni addig is remélem nálatok továbbra is kellemesen fog sütni a nap... :D :D NEM! :D peace love unity

A bejegyzés trackback címe:

https://racsnigoestolondon.blog.hu/api/trackback/id/tr544515097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása